ÖNÉLETRAJZ
Név: Dr. Csapó Csilla
Szül. hely,
időpont:
Székesfehérvár, 1968 június 1.
Anyja neve: Kövesi Éva
Családi állapot: férjezett,
gyermekeim: Barnabás /szül: 1993 február 9./,
Dorottya
/szül: 1995 június 24./
Iskolai
végzettség:
ELTE Állam- és Jogtudományi Kar és jogi
szakvizsga
Budapesti Államigazgatási és
Közgazdaságtudományi Egyetem szakközgazdász képzésén szerzett pénzügyi szakértő
diploma
Egyéb
képzettség:
adótanácsadó
képzettség, felsőfokú társadalombiztosítási szakelőadói képzettség
Munkahelyek,
beosztások, főbb tevékenységi területek:
Diplomámat
1991-ben szereztem. Ezt követően egy évet jogtanácsosi
irodában dolgoztam. Mindig is elsősorban a társasági jog, gazdasági jog,
polgári jog állt közel hozzám, így 1992 március 16-tól az APEH Fejér Megyei Igazgatóságánál helyezkedtem el. Az itt eltöltött
idő alatt rengeteg tapasztalatot szereztem és ez inspirált arra is, hogy
1993-ban adótanácsadói képesítést szerezzek.
Jogi
szakvizsgámat 1994-ben tettem le.
1996 augusztus
1-től a Fejér Megyei Egészségbiztosítási
Pénztárnál dolgoztam, mint a szervezet Igazgatási és Jogi Osztályvezetője.
Munkám során a
közigazgatási jog, polgári jog, a társasági jog, a társadalombiztosítási jog
különféle részterületein, valamint a munkajog, adóeljárásjog területén
szereztem további gyakorlati tapasztalatokat.
Gyakorló
jogtanácsosként különféle perekben láttam el képviseletet mind a helyi
bíróságok, mind a megyei és munkaügyi bíróság, mind pedig a Legfelsőbb Bíróság
előtt.
1999 szeptember
1-től IBM Storage Products Kft. volt
a munkáltatóm, ahol pénzügyi tanácsadóként, adó és biztosítási területen dolgoztam
2002. augusztus 1-ig. Ugyanezen cégnél ezt követően treasury managerként irányításom
alá tartozott az adó, biztosítás, jog, EU csatlakozás harmonizációja,
pályázatok és a klasszikus treasury munka – banki kifizetések, pénzügyi
műveletek, mérlegtervek.
A Nemzetközi
Vállalatok Magyarországi Szövetségének Adóbizottságában az IBM SP Kft.-t
képviseltem.
2003. augusztus
1-től volt munkáltatóm Székesfehérvár
Megyei Jogú Város Önkormányzat Polgármesteri Hivatala, ahol polgármesteri
tanácsadóként, majd 2004. január 1-től aljegyzőként dolgoztam. Ezalatt az idő
alatt a gazdasági területet irányítottam és több projektet is vezettem, mint
például az önkormányzat informatikai fejlesztése (GVOP 4.3.1. és 4.3.2.
pályázatok), új vállalatirányítási rendszer bevezetése, stb.
2006. október 1-jén a helyi önkormányzati
választásokon mandátumot szereztem és 2006. október 13-án a közgyűlés
alpolgármesternek választott. Az önkormányzati feladatok közül a
környezetvédelemi és informatikai, valamint az un. humán területet felügyelem,
melybe az oktatással, kultúrával, sporttal, szociális és egészségügyi
feladatokkal kapcsolatos tevékenységek tartoznak.